# | Naziv | CPO_ID | MSP_ID | Web stranica |
---|---|---|---|---|
1. | Acciona Recarga Croatia d.o.o. | HR-ARC | HR-ARC | https://www.acciona.com |
2. | Best in Parking | HR-BIP | HR-BIP | https://www.bestinparking.com |
3. | Best in Parking -KOM | HR-KOM | HR-KOM | https://www.bestinparking.com |
4. | E.ON Energija d.o.o. | HR-EDR | HR-EDR | https://www.eon.hr |
5. | Electrip Mobility Service d.o.o. | HR-ELC | HR-ELC | https://www.electripglobal.com |
6. | Eleport Adria d.o.o. | HR-ELP | HR-ELP | https://www.eleport.hr |
7. | enasolAuto d.o.o. | HR-QLO | HR-QLO | https://www.qelo.eu |
8. | GreenWay Hrvatska d.o.o. | HR-GWH | HR-GWH | https://www.greenway.hr |
9. | Hrvatska elektroprivreda d.d. | HR-HEP | HR-HEP | https://www.elen.hep.hr |
10. | Hrvatski Telekom d.d. | HR-005 | HR-005 | https://www.hrvatskitelekom.hr |
U okviru CEF programa Europske unije (EU „Instrument za povezivanje Europe) države članice Europske unije formirale su konzorcij radi provedbe projekta potpore PSA (Programska potporna akcija) pod nazivom IDACS - Data collection related to recharching/refuelling points for alternative fuells and the unique identification codes related to e-mobility actors.
Svrha IDACS projekta je pružiti krajnjim korisnicima brzi pristup kvalitetnim i sveobuhvatnim informacijama o infrastrukturi za punjenje/opskrbu alternativnim gorivima u prometu te omogućiti kvalitetnu mobilnost.
Zakonom o uspostavi infrastrukture za alternativna goriva (Narodne novine, broj 120/16) u nacionalno zakonodavstvo Republike Hrvatske transponirane su odredbe Direktive 2014/94/EU (AFI direktiva) Europskog parlamenta i Vijeća od 22. listopada 2014. o uspostavi infrastrukture za alternativna goriva. Zakon i AFI direktiva propisuju da podaci o lokaciji, kao i drugi podaci o i infrastrukturi za punjenje/opskrbu alternativnim gorivima u prometu, moraju biti slobodno dostupni svim korisnicima. IDACS projekt slijedi i Direktivu 2010/40/EU o inteligentnim transportnim sustavima (ITS direktiva), koju su Europski parlament i Vijeće usvojili 7. srpnja 2010. godine, o okviru za uvođenje inteligentnih prometnih sustava u cestovnom prometu i za sučelja s drugim načinima prijevoza, te Delegiranu uredbu 2015/962/EU i 2017/1926/EU usvojene od strane Europskog parlamenta i Vijeća od 18. prosinca 2015. i 31. prosinca 2015., kojima je propisano da se podaci o infrastrukturi za punjenje/opskrbu alternativnim gorivima moraju prikupljati putem Nacionalne pristupne točke (NAP).