Česta pitanja

1.Tko može zatražiti  izdavanje ID koda?
Vlasnici punionice, operatori
MSP i CPO-i i/ili vlasnici lokacija mogu zatražiti ID, kao fizička ili pravna osoba. Vlasnik lokacije definira se kao entitet koji posjeduje stanice za punjenje koje se identificiraju s ID-om.

2. Kakav je postupak za dobivanje ID koda?
Potrebno je treba podnijeti zahtjev popunjavanje online obrasca na digitalnom pročelju …. Traženi kod će biti analiziran i objavljen u ID registru, u roku od nekoliko radnih dana  od podnošenja online obrasca. Identifikacijski dokument ostaje važeći i njegova registracija bit će važeća neograničeno vrijeme.

3.Mogu li zatražiti ID-kod kao MSP i kao CPO u isto vrijeme?
Da. Možete istovremeno poslati zahtjev za ID-kodom kao MSP i CPO. ID-kod će biti isti, npr. BE-ABC.
Ako više volite drugi ID kod za jednu od vaših aktivnosti (MSP ili CPO), potrebno je zatražiti dva ID koda. Stoga je potrebno podnijeti dva odvojena zahtjeva za identifikaciju.

4. Kako mogu promijeniti  ID kod?
Ako želite promijeniti kod, molimo vas da pošaljete novi službeni zahtjev putem stranice zahtjeva za ID.

5. Koliki su troškovi izdavanja ID koda?
Ova usluga je besplatna.
 
 

idacs idacs idacs